شرایط فروش ایران‌خودرو ویژه سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول مردادماه 1402


در پی انتشار شرایط فروش ایران خودرو برای متقاضیان سامانه یکپارچه، این شرکت بخشنامه ای به نام فاز چهاردهم صادر کرد. سه خودروی تارا اتوماتیک، وانت آریسان 2 دوگانه سوز و هایما S5 در این بخشنامه با پرداخت قطعی و موعد تحویل جاری عرضه می شود. متقاضیان واجد شرایط این طرح جزء سوم اولویت های تابستان 1402 و جزء اول اولویت های پاییز 1402 قرار دارند. این گروه از متقاضیان در مرحله اول سامانه یکپارچه که در اسفند ماه سال 1401 برگزار شد شرکت کردند و ایران خودرو مانند همیشه با ارسال پیامک این بخشنامه فروش را به اطلاع متقاضیان رساند.

جدول شرایط فروش ویژه ایران خودرو مرداد 1402:

شرایط فروش ایران خودرو در مرداد 1402

اولین خودروی ارائه شده در شرایط فروش ایران خودرو وانت آریسان ۲ دوگانه سوز با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان است. در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار آزاد به 368 میلیون تومان کاهش یافته است، بنابراین بعید به نظر می رسد متقاضیان با پرداخت 383 میلیون تومان و 90 روز منتظر وانت آریسان 2 باشند.

یکی دیگر از محصولات عرضه شده در شرایط فروش ایران خودرو، هایما S5 است. تفاوت قیمت بازار با قیمت کارخانه این خودرو حدود 200 میلیون تومان است. بنابراین این امکان برای متقاضیان وجود دارد که 90 روز کاری برای دریافت هایما خود صبر کنند.

همچنین بخوانید: قیمت هایم S7، S5 و 8S ارسال شده توسط ایران خودرو + جدول تیر 1402.

در نهایت با قیمت 490 میلیون تومان به وزنه اتوماتیک می رسیم. قیمت این خودرو در بازار هم اکنون حدود 750 میلیون تومان است. بنابراین خرید تارا اتوماتیک از ایران خودرو با سود 250 میلیون تومانی برای مشتریان همراه خواهد بود. البته در ماه های اخیر قیمت وزن اتوماتیک کاهش یافته و احتمال کاهش بیشتر دور از انتظار نیست. بنابراین ممکن است تا زمان تحویل خودرو یعنی سه ماه دیگر میزان سود حاصل از خرید تارا اتوماتیک و هایمه S5 نسبت به الان کاهش پیدا کند.