پایان دوران کاپیتان هری: بازوبند یونایتد حق او نبود



کد خبر: 1951086
25 ژوئیه 1402 در 19:33
6.5 هزار بازدید |

2نقطه نظر

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد رسما اعلام کرد که در گفتگو با اریک تنهاچ متوجه شده که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده است.

پایان کاپیتانی هری: بازوبند یونایتد حق او نبود

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که پیشتر رسانه های انگلیسی فاش کرده بودند که منچستریونایتد قصد دارد بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر، مدافع جنجالی خود بگیرد، دقایقی پیش با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی تایید کرد که بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ از او گرفته شده است.

فصل گذشته، هری مگوایر با وجود اینکه با اریک تنهاچ سرمربی جدید یونایتد روبرو شد و در نهایت به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد، بازوبند را هنگام ورود به زمین بازوبند بست.

امروز گزارش شد که منچستریونایتد آماده شنیدن پیشنهادات برای خرید این مدافع ملی پوش انگلیس است و گفته می شود که وستهم حاضر به جذب این مدافع است.

1898598

هری مگوایر پس از اعلام رسمی محروم شدن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد در پستی طولانی و گلایه آمیز نوشت: امروز پس از گفتگوی طولانی با من، مربی اعلام کرد که کاپیتان خود را تغییر داده است. او دلایل آن را برای من توضیح داد و اگرچه شخصا از این بابت بسیار ناراحت هستم، اما انگار هر بار که می پوشم پیراهن باشگاه را بر تن خواهم کرد. پیراهن باشگاه. همیشه با قلب و روحم تلاش می کنم.”

مگوایر که به دلیل سبک بازی و اشتباهات عجیبش منتقدان بی شماری در دنیا دارد و به عنوان یکی از بدترین مدافعان جهان شناخته می شود، در ادامه گفت: “می خواهم از ته قلبم از همه هواداران منچستریونایتد تشکر کنم. زیرا آنها زمانی که بازوبند تیم را می بستم از من حمایت کردند و من حمایت زیبای آنها را مدیون آنها هستم. رهبری یونایتد از زمان تبدیل شدن به این تیم افتخار بزرگی برای من بوده است. کاپیتان سه سال و نیم پیش. اینطور بوده است. کاپیتانی در منچستریونایتد یکی از بزرگترین افتخارات ممکن در فوتبال باشگاهی است. من هر کاری از دستم بر می آمد انجام دادم تا یونایتد هم در زمین و هم در خارج از زمین موفق باشد. برای همیشه قدردان اوله خواهم بود. گونار سولسشر اولین نفری است که بازوبند را به بازو می بندد. امیدوارم هر کسی که این مسئولیت را بر عهده بگیرد موفق باشد. او بدون تردید از حمایت من برخوردار خواهد بود.”