می‌خواهم ثابت کنم انریکه اشتباه می‌کند



کد خبر: 1950651
23 ژوئیه 1402 ساعت 6:00 بعد از ظهر.
7.9 هزار بازدید |

0چشم انداز

دوناروما تکان نخورد.

به گزارش اکیپ، جانلوئیجی دوناروما از رقابت نمی ترسد و در پی اس جی می ماند تا خودش را به لوئیس انریکه ثابت کند.

من می خواهم به انریکه ثابت کنم که اشتباه می کند.

به گزارش روز دوشنبه ورزش سه، علاوه بر کیلیان امباپه و جانلوئیجی دوناروما به تمرینات پاریس بازخواهند گشت. سن ژرمن هم همینطور بعد از دوسال این دروازه بان هنوز بهترین سطح خود را نشان نداده است. او سومین فصل حضورش در پی اس جی را سپری می کند و شک و تردیدها در مورد او بیشتر می شود. اگرچه این ایتالیایی می داند که لوئیس انریکه و مدیریت ورزشی باشگاه به دنبال دروازه بان دیگری در بازار برای رقابت با او هستند. او حتی به خروج از خانه فکر نمی کرد.

1887785

لوئیس انریکه همیشه بر این باور بوده که دروازه بان اولین و مهمترین بازیکن بازی است. مربیان اسپانیایی اغلب به دروازه بان هایی با سرعت خوب تکیه می کنند. دروازه بانی که می داند چگونه و کجا باید پرداخت کند. و هنگام دریافت توپ از بازیکنان دیگر و در فضاهای محدود استرس نداشته باشید

در پی اس جی دوناروما نیست و طبق گزارش ها، اکیپ انریکه به دنبال دروازه بانی برای رقابت با دروازه بان با استعداد ایتالیایی است.

1830307

دوناروما فصل گذشته دروازه بان ثابت پاری سن ژرمن بود و کیلور ناواس را به صورت قرضی به انگلیس واداشت. اما او عملکرد خوبی روی توپ ندارد. در واقع اشتباه او با بنزما دو سال پیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا رئال مادرید مقابل پاریس به میادین بازگردد. سن ژرمن در برنابئو

با این حال دروازه بان سابق میلان در پاریس بسیار خوشحال است. او اکنون می داند که هیچ رقیبی به عنوان هدف ندارد و آماده است تا یک مربی جدید را به چالش بکشد.

این ملی پوش ایتالیایی کار خود را با بورخا آلوارز، مربی سابق دروازه بانان اف سی آندورا که هفته گذشته با PSG امضا کرد، آغاز خواهد کرد.