تاریخچه، زمان، نژادهای جدید، نحوه تماشا و موارد دیگر – NBC Chicago


سنت های شکرگزاری معمولاً شامل رژه شکرگزاری میسی است و به دنبال آن غذای زیادی و درس های فوتبال برگزار می شود. اما در سال های اخیر، یکی دیگر از سرگرمی های ارزشمند ظاهر شده است: نمایش ملی سگ.

به میزبانی بازیگر جان اوهرلی، رژه سالانه توله سگ های شجره ای به یکی از محبوب ترین رویدادهای روز شکرگزاری تبدیل شده است.

اوهرلی در یک انتشار خبری گفت: «شگفت‌انگیز است که چگونه این تلویزیون ویژه به یک سنت سالانه تماشای تلویزیون برای خانواده‌های آمریکایی تبدیل شده است. سگ‌ها بیش از هر زمان دیگری بخشی از زندگی مردم شده‌اند و این نمایش به ما یادآوری می‌کند که آنها چقدر عالی هستند و چقدر آسان است که ما را بخندانند.

این رویداد که توسط باشگاه Kennel of Philadelphia ارائه شده است، بیستمین سالگرد NBC است. با این حال، تاریخچه آن به مدت ها قبل از نمایش آن در تلویزیون برای توده ها باز می گردد.

آنچه باید در مورد مسابقه و زمان تماشای آن بدانید:

تاریخچه نمایشگاه ملی سگ سانان

تصویر: (lr) Nederlandse Kooikerhondje، Bergamasco Shepherd، John O'Hurley، Papillon، David Frei، Great Dane، Grand Basset Griffon Vendéen


سیمون بروتی / NBCU

تصویر: (lr) Nederlandse Kooikerhondje، Bergamasco Shepherd، John O’Hurley، Papillon، David Frei، Great Dane، Grand Basset Griffon Vendéen

سگ های اصیل برای اولین بار در فیلادلفیا در سال 1876 در نمایشگاه بین المللی Centennial، اولین “نمایشگاه جهانی” رسمی که در ایالات متحده برگزار شد، به نمایش گذاشته شدند. دو سال بعد، کلوپ لانه فیلادلفیا تاسیس شد و در سال 1879 میزبانی نمایشگاه های سگ را آغاز کرد که تنها وقفه آن از 1928 تا 1932 در دوران رکود بزرگ بود.

به گفته O’Hurley، جان میلر، رئیس وقت NBC Sports، عاشق پارودی کلاسیک نمایش سگ “Best in Show” کریستوفر گست شد و فکر کرد که این یک نمایش سگ واقعی برای پر کردن شکاف بین رژه و فوتبال است. کار خواهد کرد.

میلر با باشگاه کنل فیلادلفیا تماس گرفت، پورینا را به عنوان حامی ارائه ارائه کرد و سپس نزد روسای NBC خود رفت. مؤسسه دیگر در روز شکرگزاری این شبکه، نمایش سالانه «زندگی شگفت انگیز است» با رتبه بندی ضعیف دست و پنجه نرم کرده بود. میلر آنها را متقاعد کرد که آن زمان را انتخاب کنند و در ابتدا فقط برای آن سال چراغ سبز دریافت کرد.

تغییر نام تجاری “نمایش ملی سگ” برای اولین بار در نوامبر 2002 پخش شد، با اوهرلی به عنوان مجری و دیوید فری، که قاضی مجاز باشگاه لانه آمریکا است، به عنوان یک تحلیلگر خدمت می کند.

او با من تماس گرفت و من در لس آنجلس بودم، تلفن را برداشتم و گفتم: سلام. و گفت: عجب! و همه چیز اینگونه شروع شد، “اوهرلی، یک دوستدار سگ خودخوانده، در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در سال 2018 گفت.

بیش از 18 میلیون نفر برای تماشای آن سال اول وصل شدند، که نمایش سگ ملی را به یکی از رویدادهای NBC با بالاترین امتیاز و موفقیت یک شبه تبدیل کرد.

فری در یک بیانیه مطبوعاتی به مناسبت بیستمین سالگرد این رویداد گفت: “ظاهر سگ ها به سادگی به ما احساس خوبی می دهد.” “بله، ما امیدواریم اطلاعات جالبی ارائه دهیم، اما به خصوص – این همان چیزی است که – نمایشگاه سگ ها. این نمایش سگ است.”

این نمایشگاه یکی از سه نمایشگاه بزرگ سگ در ایالات متحده است که همراه با مسابقات قهرمانی ملی AKC و نمایشگاه سگ وست مینستر رتبه بندی شده است.

نمایشگاه ملی سگ چه زمانی برگزار می شود؟

این مسابقه در آخر هفته 20 نوامبر در مقابل تماشاچیان زنده در مرکز اکسپو در فیلادلفیا بزرگ ضبط می شود.

پس از آن، برنامه ویژه تعطیلات دو ساعته در روز پنجشنبه، 25 نوامبر 2021، از ظهر تا 14 بعد از ظهر در تمام مناطق زمانی از NBC پخش خواهد شد.

چگونه نمایش سگ ملی را از تلویزیون و آنلاین تماشا کنیم؟

این ویژه تعطیلات به طور همزمان ظهر در این ایستگاه NBC و در Peacock در روز شکرگزاری پخش می شود.

با کلیک کردن روی اینجا یا ضربه زدن روی دکمه “Live TV” در برنامه تلفن همراه خود و اتصال به ارائه دهنده تلویزیون خود، به صورت زنده در مرورگر تماشا کنید.

در 27 نوامبر، NBC در ساعت 20:00 ET / PT، در اولین ساعت از “نمایش ملی سگ ارائه شده توسط Purina” امسال یک صفحه نمایش ارائه می دهد.

“نمایش ملی سگ” را می توان در اینجا در NBCSports.com و در برنامه ورزشی NBC در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرق در روز شکرگزاری پخش کرد. برنامه NBC Sports در تلفن همراه و دستگاه های متصل از جمله Roku، Apple TV و Amazon Fire در دسترس است.

چند نژاد در نمایشگاه ملی سگ رقابت می کنند؟


در تصویر: (lr) جودی مک مستر دسکونر، باربت، کارول شیلدز، لائکنوی بلژیکی، جاشوا فاکنر، دوگو آرژانتینی – (عکس از: بیل مک کی / NBC)

در حالی که KCP به عنوان یک سازمان سگ سانان، پیش از باشگاه لانه سازی آمریکا است، AKC به عنوان یک نهاد تحریم کننده برای نژادهای مجاز سگ برای رقابت شناخته می شود.

در مجموع 209 نژاد تایید شده توسط AKC پس از اضافه کردن Biewer Terrier، یک “اسباب‌بازی تریر شیک و ورزشی که تنها هدف زندگی آن عشق ورزیدن و دوست داشته شدن است” از این سال به رسمیت شناخته خواهند شد. از اولین پخش “نمایش ملی سگ” در سال 2002، 50 نژاد جدید به این رویداد معرفی شده اند.

بیش از 2000 سگ در یک سال عادی در مسابقات شرکت می کنند. با این حال، رویداد سال گذشته به 600 سگ محدود شد که 70 درصد کاهش به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا داشت.

داوران به دنبال چه هستند؟

نمایشگاه ملی سگ 2018


جوزف کازمرک

سگ‌ها در گروه غیرورزشی در نمایشگاه ملی سگ‌ها The Kennel Club of Philadelphia در 17 نوامبر 2018 در Oaks Pa رقابت می‌کنند.

سگ ها بر اساس میزان نزدیکی آنها به استاندارد رسمی نژاد ارزیابی می شوند.

جنبه اصلی، شکل یا ظاهر کلی سگ، خلق و خو، ساختار و حرکت است. داوران به دنبال ویژگی هایی هستند که به سگ اجازه می دهد عملکردی را که در ابتدا برای آن پرورش داده شده است را انجام دهد.

هدف واقعی چنین کنترلی ارزیابی گله های پرورشی است. سگ هایی که کاملاً مطابق با استانداردهای نژاد هستند نشان دهنده توانایی آنها در تولید توله سگ های با کیفیت است. به همین دلیل، فقط سگ های اصیل، عقیم شده یا اخته نشده مجاز به مسابقه هستند.

چگونه بهترین در نمایش را انتخاب کنیم؟

هر یک از 209 نژاد و واریته به یکی از هفت گروه اختصاص داده شده است: تریر، اسباب بازی (پومرانی ها، چیهواهوا)، ورزشکار (گلدن رتریور، اشاره گر)، کارگر (بوکسر، گریت دین)، سگ، چوپان (سگ انگلیسی شپرد، مرز). کولی ها) و غیر ورزشی (همه دیگران، از جمله سگ های دالماسی و بولداگ فرانسوی)

شرکت‌کنندگانی که در بین سگ‌های هر یک از هفت دسته، نفر اول گروه را برنده می‌شوند، برای کسب عنوان آرزوی بهترین نمایش رقابت می‌کنند.

نیمکت نمایش چیست؟

نمایشگاه ملی سگ 2018


جوزف کازمرک

مردم با رقبای پشت صحنه در طول نمایش سگ ملی کنن کلوپ فیلادلفیا در 17 نوامبر 2018 در اوکس پا ملاقات می کنند.

دو نوع نمایش سگ وجود دارد: روی نیمکت و بدون نیمکت.

نمایش سگ روی نیمکت به این معنی است که رقبای سگ باید در سراسر نمایشگاه در دسترس عموم باشند، مگر اینکه در حال رقابت، ورزش یا مراقبت از آنها باشند. سگ های شرکت کننده موظفند روی نیمکت های اختصاص داده شده بنشینند تا پرورش دهندگان، نگهبانان و تماشاگران بتوانند سگ ها را ملاقات کنند و با صاحبان آنها صحبت کنند. با فعالیت زیاد در اطراف، این یک عمل چشمگیر از نظم و شخصیت است.

برای نمایشگاه‌های بدون نیمکت، سگ‌های شرکت‌کننده باید فقط در طول آزمایش نژاد یا مسابقه خود حضور داشته باشند.

چه کسی برنده نمایشگاه ملی سگ در سال 2020 شد؟

برنده بهترین نمایش، اسکاتلندی Deerhound معرفی شد "کلر" و مدیر او، آنجلا لوید


بیل مک کی / NBC

(lr) برنده شوی ملی سگ بهترین در نمایش 2020، سگ گوزن اسکاتلندی به نام “کلر” و نگهدارنده او، آنجلا لوید.

یک سگ گوزن برازنده اسکاتلندی به نام کلر برنده بهترین نمایش در نمایشگاه ملی سگ 2020 شد.

اول، او برنده گروه Hound در یک رشته از 28 نژاد شد. سگ قهرمان نسل سوم، 3 ساله، سپس با شش برنده گروه دیگر رقابت کرد و سگ برتر همه نژادها در نظر گرفته شد.