مردی که به قتل احمد آربری محکوم شده بود محکوم شد



برونزویک، گا. – سه مرد سفیدپوست متهم به قتل احمد آربری در تیراندازی مرگبار روز چهارشنبه که به بخشی از گزارش ملی بزرگتر در مورد بی عدالتی نژادی تبدیل شد، به قتل محکوم شدند.

محکومیت های گرگ مک مایکل، پسرش تراویس مک مایکل و همسایه اش ویلیام “رودی” برایان پس از بررسی اعضای هیئت منصفه برای حدود 10 ساعت صادر شد. این افراد با حداقل مجازات حبس ابد روبرو هستند. این که آیا امکان آزادی مشروط وجود دارد یا خیر به قاضی بستگی دارد.

مک مایکل ها اسلحه ها را ضبط کردند و برای تعقیب مرد سیاهپوست 25 ساله پس از اینکه او را در همسایگی خود در خارج از شهر بندری جورجیا برانزویک در فوریه 2020 دیدند، در یک وانت پریدند. تیراندازی مرگبار تراویس مک مایکل به آربری.

او آربری را پس از افشای ویدیوی گرافیکی دو ماه بعد به صورت آنلاین کشت. در حالی که دادستان ها استدلال نمی کردند که این قتل با انگیزه نژادپرستی بوده است، مقامات فدرال او را به جنایات ناشی از نفرت متهم کرده اند و ادعا می کنند که آربری را به دلیل سیاهپوست بودن تحت تعقیب قرار داده و کشته است. انتظار می رود این پرونده در ماه فوریه به دادگاه کشیده شود.

هیئت منصفه بلافاصله پس از بازگشت به دادگاه صبح چهارشنبه یادداشتی را برای قاضی دادگاه عالی، تیموتی والمسلی ارسال کرد و از آن خواست دو نسخه از فیلم تیراندازی – نسخه اصلی و نسخه‌ای که بازرسان برای کاهش سایه‌ها بهبود داده بودند – سه بار ببیند.

اعضای هیئت منصفه برای مشاهده فیلم ها به دادگاه بازگشتند و به تماس 911 یکی از متهمان که حدود 30 ثانیه قبل از تیراندازی از روی تخت وانت گرفته شده بود گوش دادند.

هیئت منصفه شکایت نامتناسب پرونده را در اواسط سه‌شنبه دریافت کرد و حدود شش ساعت را به بحث و بررسی پرداخت و بدون صدور رأی به تعویق انداخت.

مک مایکلز به پلیس گفت که آنها مشکوک بودند که آربری یک دزد در حال فرار است که خودشان را مسلح کردند و برای تعقیب او سوار یک کامیون شدند. برایان در حالی که از خانه‌اش رد می‌شد وارد کار شد و یک ویدیوی تلفن همراه از تراویس مک مایکل ضبط کرد که آربری را از فاصله نزدیک با اسلحه منفجر می‌کند، در حالی که آربری مشتی پرتاب می‌کند و اسلحه را می‌گیرد.

در یک تماس با 911 که توسط هیئت منصفه بررسی شد، گرگ مک مایکل به یک اپراتور می گوید: «من اینجا در Satilla Shores هستم. یک مرد سیاهپوست در خیابان می دود. ”

سپس او شروع به فریاد می کند، احتمالاً زمانی که آربری به سمت کامیون بیکار مک مایکل می دود و کامیون برایان پشت سر او می آید: “اینجا بایست! لعنتی، بس کن! تراویس! «چند ثانیه بعد صدای سلاح گرم شنیده می شود.

مرگ ویدیوی گرافیکی آنلاین دو ماه بعد لو رفت و اداره تحقیقات جورجیا این پرونده را در دست گرفت و به سرعت این سه مرد را دستگیر کرد. همه آنها به قتل و جنایات دیگر متهم هستند.

وکلای مدافع استدلال می کنند که مک مایکل ها در تلاش بودند تا یک شهروند قانونی را دستگیر کنند زمانی که آربری را تعقیب کردند، سعی کردند او را بازداشت کنند و پس از اینکه او از خانه ای در نزدیکی در حال ساخت در حال فرار دیده شد، او را به عنوان دزد مظنون بازجویی کردند.

تراویس مک مایکل شهادت داد که او برای دفاع از خود به آربری شلیک کرد و گفت مرد دونده در حالی که از کنار کامیونی که تراویس مک مایکل با تفنگ ساچمه ای خود در آن ایستاده بود، چرخیده و با مشت هایش حمله کرده است.

دادستان گفت که هیچ مدرکی دال بر ارتکاب جنایت آربری در محله متهمان وجود ندارد. او در یک دانشکده فنی ثبت نام کرد و در آن زمان خود را برای تحصیل در رشته برق به عنوان عمویش آماده می کرد.

حق چاپ © 2021 واشنگتن تایمز، LLC.